fredag 10 maj 2019

Fredagen den tionde maj 2019

Vädret var grått och uselt idag när jag, till slut, fick upp den här morgontrötta gubbkroppen. Glöm att jag går ut och går tänkte jag samtidigt som jag slog på min Playstation 4 för att spela Days Gone, jag spelar en hel del tv-spel och det är min flykt från verkligheten. Men när jag satt där och spelade så började det suga i min promenad-tarm och suget gjorde allt för att förstöra  för mig.

Till slut blev jag så sugen på att ta en långpromenad så jag stängde av spelet, dammade av vinterjackan och drog iväg. Jag slog igång min motions-app Runkeeper och gick en mil, jag var väldigt noga med att lyssna på kroppen med tanke på att jag nyss varit sjuk och dessutom lyckats lurat döden.

Men jag ville ha en bra tid för att kolla om jag verkligen var tillbaka på banan igen, jag villa ha en bättre tid är 1:40.00 och det fick jag. Väl hemma igen blev det en stunds gubbvila innan jag hasade bort till jobbet för att få ihop veckans alla timmar. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Tom Walker - Leave a Light On


- Spelet Days Gone med norrsken



- En maskros



- Björk



- Sommarstaden Falun



- Denna vackra grönska



- Det blev en skön promenad tack vare vinterjackan



- En bra tid enligt mig



- Snart jul igen i det här förbannade landet - haha!



- Nu börjar det där förbannade fjäsket igen



- Jag jobbar och sliter igen



- Falun by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar