lördag 4 maj 2019

Lördagen den fjärde maj 2019

Jag ringde till min vårdcentral igår och kvinnan som svarade började ställa en massa frågor om mitt mående, så jag berättade om mina röda ögon som jag haft i en vecka och jag berättade om min totala orkeslöshet. Hon förklarade att det är ont om lediga tider och att jag var välkommen den 20 maj, vi snackar alltså om 17 dagars väntan.

Min kompis Y är mer sjuk än vad jag är, hon har tappat matlusten och är riktigt risig nu, henne är jag faltiskt orolig för. Mina orkeslösa ben känns som om dom vore fullproppade med mjölksyra, jag har börjat googla om förlamningar och andra sjukdomar som kan sätta sig på benen. Jag önskar att jag fick tillbaka min energi igen så att kag kan ut och gå mina promenader, för det här suger. Tack för att du besöker mig.


- Ge mig some love

2 kommentarer: