torsdag 2 maj 2019

Sjuk

Jag blev sjuk igår och drog till akuten, där väntade jag åtta timmar på en läkare som, efter åtta timmar alltså, idiotförklarade mig. Enligt läkaren ska man bara besöka akuten om man har en hjärtinfarkt, blodpropp och dylikt. Att jag var så pass orkeslös att jag knappt kunde gå en meter sket han i, blodproverna visade ingenting - nada! Klockan 01:30 skickade han hem mig och jag hade väntat åtta timmar i onödan, tack alla förbannade politiker som har förstört vårt land.


- Åtta timmar på akuten - för ingenting

3 kommentarer:

  1. De va samma kommentar barnens pappa fick när han va upp pga stickningar i händer o fötter en lördag, sen på måndagen va han till vårdcentralen o på onsdagen så fick han lov att åka in till akuten med remiss från VC pga diabetes.
    Men hoppas du kryar på dig❤️
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är "sjukt"
      Tack snälla, detsamma till barnens pappa :)

      Radera