måndag 13 maj 2019

Måndagen den trettonde maj 2019

Det var meningen att jag skulle gå ut och gå innan jobbet idag, men det var tröttmössa för hela slanten, vid trettontiden fick jag upp 1.75 meter dumheter ur sängen och då var det bara att göra sig i ordning för att gå till jobbet. På tal om att göra sig i ordning så tar det längre tid att göra sig i ordning nu för tiden och det beror på min näspiercing, det ska göras rent, det ska snurras och vridas - suck. Jaja, vill man vara fin får man lida pin!

På jobbet var allt sig likt och efter ha jobbat i åtta timmar drog jag hem för att spela Days Gone, krogen är stängd på måndagar. Haha! I morgon ska jag försöka gå ut och gå innan jobbet, det ska bli riktigt skönt att gå igen eftersom jag har promenad-abstinens. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Raubtier - Låt napalmen regna


- Jag är så himla kär i naturen nu



- Liljekonvaljen är på gång



- Fantastiskt



- Maskrosor i massor



- Älskar denna åttiotals-inspirerade reklam



- Pikachu



- Smörblomma



- Måste bli av med 2 kg, får bli lax och sallad i några veckor nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar