måndag 3 juni 2019

Måndagen den tredje juni 2019

Då var det måndag igen och den här måndagen kan jag uppskatta eftersom jag har jobbat hela helgen och jag får vara ledig i morgon tisdag och onsdagen också. Så vad ska jag hitta på under dessa dagar undrar nog både du ich jag, det ska tvättas, promenera både ensam och med Pintus, luncha med Jonas, umgås med Håkan och bara njuta av sommaren.

Jag måste påminna mig om att inte ta sommaren för givet, det är svårt och jag borde nog ge mig en redig smäll över truten med en laxbit för att lämna dom rosa molnen och komma ner på jorden - jag är kär i sommaren! Ett stort tack till dig som surfar hit, bloggen slog rekord igår i antal besökare - tack snälla du.



- När, var, hur?



- Det regnar men jag är glad så länge jag slipper vintern



- Denna sjukt vackra natur



- Jag jobbar och får köra på vackra vägar



- Jag vill åka inlines - nu!



- Syrénen doftar underbart



- Jag älskar mitt jobb och min Scania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar