torsdag 13 juni 2019

Torsdagen den trettonde juni 2019

Jag vaknade tidigt i morse av att det åskade ute, det blev ingen promenad idag så jag somnade om, surt sa vargen! Den här veckan har jag bara kunnat gå långpromenader varannan dag på grund av vädret och det är surt som fan det, men i morgon ska det bli bra väder så då ska jag ut och traska igen. Om jag ska hinna gå i morgon så måste jag kliva upp redan innan klockan nio eftersom jag måste vara vid ett av Faluns gymnasium klockan tolv, min ena systerdotter tar nämligen studenten i morgon och det vill jag inte missa.

I helgen är jag ledig och på lördag tänkte jag lägga mig på taket och sola, det dka tydligen bli hela 26° varmt på lördag och det älskar ju den här soldyrkaren. Jag ska ju springa på krogen också och jag måste hinna tvätta, hoppas jag hinner med allt bara. Tack för att du besöker mig.


- En gammal Opel



- Här byggs uteservering på Stora Torget



- Blommor



- Lupiner



- Blomma



- Ros? Vad vet jag!



- Mer lupiner



- Jag hann spela Days Gone idag



- Jag hivar i mig stora mångder med lax och grönsaker

2 kommentarer:

  1. Men då hoppas jag att jag hinner kidnappa en eller två kramar av dig imorgon när jag kommer till Falun. Är där ca 8.15 men är förhållandevis på ungänge med pojkarna mellan 10-13 men sen går min buss hemåt vid 13.45 ungefär.. 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kan höras, men jag lovar inget då jag ska ut och promenera.
      Kram <3

      Radera