fredag 14 juni 2019

Fredagen den fjortonde juni 2019

Jag steg upp snuskigt tidigt idag för att hinna med allt innan jag skulle börja jobba. Först drog jag ut och gick en promenad på en mil och idag hade jag en snitthastighet på 6,6 km/h - vilket jag är väldigt nöjd över. Väl hemma tog jag en snabb-dusch och bytte om för att dra iväg till Praktiska Gymnasiet i Falun, min systerdotter Emelie tog nämligen studenten i dag. Vid tolv sprang dom ut och jag tog lite kort och snackade en stund och sen drog jag ner på stan och här började det krylla av folk, det var länge sedan som jag såg så här mycket folk - hysteri! Sen var det slut på det roliga och det var dags att dra iväg till jobbet. Tack för att du besöker mig.


- Dystert väder på morgonen 



- Kylig morgon



- Faluröd stuga



- Var är solen



- Blomma



- Humla



- Volvo



- Gammalt skräp



- Här sprang dom ut



- Klart studenterna ska pka Scania



- Gammal Scania



- Klockan 02:30 såg det ut så här - vackert!

2 kommentarer: