söndag 16 juni 2019

Lördagen den femtonde juni 2019

Jag steg upp riktigt tidigt för att hinna ta vara på det underbara vädret, jag började med att gå en mil och sen la jag mig för att sola på det tak som jag brukar sola på. Efter att ha solat i över en timme så drog jag ner på krogen där jag träffade på Mats och vi snackade länge och väl, efter nio timmar deog vi bort till Engelska Puben där jag och Mats sjöng karaoke hela natten. Tack för att du besöker mig.


- Fint väder



- Underbara sommar



- Sol



- Solar



- En Pepsi Max på krogen



- Ceasarsallad

2 kommentarer:

  1. Värmen kom till slut. När klockan var omkring sju hade jag en kväll 50gr
    på balkongen, då sitter termometern på balkongdörren. Tror ändå inte det var så
    varmt, sol stod rakt på dörren. Idag har vinden vaknat en del, gör inget om
    det fläcktar lite. Fina sommarbilder.

    Vinkelevink! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var varmt, nu regnar det bara :(
      Tack! Vinkevink! :)

      Radera