måndag 29 juli 2019

Måndagen den tjugonionde juli 2019

Min sambo och jag drog iväg ner på stan för att shoppa lite idag, vi började i diverse klädaffärer där sambon köpte ett par shorts och jag köpte en väst och en skjorta. Västen är det tänkt att jag ska ha till bröllopet nästa år och skjortan ska jag bara ha till vardags, sen drog vi till Clas Ohlson där jag köpte hyllskenor med konsoller som jag skruvade upp när vi kom hem. Sen drog jag till jobbet för att jobba kväll. Tack för stt du besöker tomasvarg.se 

Dagens nyhet: Tio år sedan mordet på Linda Chen


- Min biljett till Sabaton Open Air i mitten på augusti



- Handlade på HM



- Ute och handlar



- Köpte väst



- Köpte skjorta



- Tankade sambons bil



- Tvättade sambons bil



- Nytvättad



- Snygg lastbil



- Cool bil

2 kommentarer:

  1. Du är alltså så gott som Volvo-ägare..?

    SvaraRadera
  2. Snygg skjorta och väst. Västen kommer att bli riktigt
    snygg till det ändamål det är tänkt.

    SvaraRadera