onsdag 3 juli 2019

Onsdagen den tredje juli 2019

Jag och sambon fick äntligen sovmorgon idag, jag var på YKB-utbildning igår och tvingades kliva upp så där snuskigt tidigt igen - vilket jag hatar! Men idag fick vi sova och sen steg vi upp och drack lite te tillsammans samtidigt som vi lyssnade på vår kärleksfulla spellista på Spotify Vi tände lite ljus och vi myste i :soffan fram till eftermiddagen, hon gör mig så förbannat lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


Sen körde hon mig till jobbet och hon åkte hem till sina föräldrar, efter att ha jobbat fram till midnatt så kom sambon och hämtade mig och vi åkte hem och drack te och bara myste. Vi har bestämt att vi ska åka ut till hennes föräldrar i helgen och grilla med dom, det ska bli trevligt. Sen har vi pratat om att åka till Norge och köra Trollstigen i början på augusti, en sorts mini-semester på tre dagar. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Robbie Williams - Angels


- Gårdagens YKB-kurs krävde en Red Bull light



- Stora Torget i Falun med en uteservering



- Jag äter lax och sallad



- Kall sommar innebär stora mängder med te



- Körde sprillans ny Renault på jobbet idag


- Efter en vecka med YKB-kurser och ledighet var det dags att jonba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar