onsdag 31 juli 2019

Onsdagen den trettioförsta juli 2019

Jag och min underbara flickvän steg upp tidigt för att åka till Bjursås som ligger utanför Falun, bilköerna var längre än vanligt eftersom Classic Car Week pågår i Rättvik just nu. Väl framme i Bjursås så hämtade vi lite prylar i flickvännens lägenhet och vi besökte också den lokala frisören för att boka en klipptid, det blev en mysig biltur tillsammans. Sen var jag tvungen att åka till jobbet och slita ihop mina timmar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- En mysig frukost tillsammans



- Bilköer



- Den lokala frisören



- Vi har beställt pride-prylar till prideparaden i höst



- Vi handlade



- Grym Volvo



- Ja det blev kallt



- Ica Maxi har den bästa läskkylen



- Ge mig värme nu



- Källvikens båthamn



- Tunga saker i natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar