söndag 28 juli 2019

Söndagen den tjugoåttonde juli 2018

Jag och flickvännen satte ju ihop en byrå från Ikea igår och alla som monterat en möbel från Ingvar Kamprads möbelvaruhus vet hur förbannat mycket wellpapp man får, det första vi gjorde idag, förutom att mysa vid frukostbordet, var att åka iväg till återvinningsstationen med skräpet.

Jag avskyr att ha en massa bråte ståendes i hallen, jag får damp om jag inte får plocka bort det med en gång. Efter att hivat iväg en jäkla massa wellpapp så drog vi iväg till mina svärföräldrar, där hämtade vi lite prylar. Svärföräldrarna bjöd sedan på fläskytterfilé, vilket var otroligt gott.

Väl hemma i Falun igen satte vi oss ner och planerade vårt bröllop, jag har aldrig varit gift tidigare, men jag har heller aldrig känt mig så redo att gifta mig som jag gör nu. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt: Lasse Stefanz - Om jag stannar hos dig


- Corvette



- Dalarna på sommaren är kärlek



- Jag dammsög ett förråd 



- Falurött på sommaren är kärlek



- Blommor



- Svärföräldrarna bjöd på mat - jag skippade potatisen



- Jag åt en liten bit av den mjuka pepparkakan som svärmor bakat



- Fin krumelur 



- Kvällssolen på sommaren är kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar