tisdag 16 juli 2019

Tisdagen den sextonde juli 2019

Vi vaknade upp till ett regnigt Falun idag och det sög verkligen, det är verkligen så jäkla tråkigt väder det. Efter att ha fixat lite frukost till mig och sambon så drog vi upp till återvinningscentralen med batterier och lysrör, sen drog vi iväg till sambons lägenhet som ligger utanför Falun. Där hämtade vi hennes dator och lite kläder och sen for vi till hennes föräldrar, där blev vi sittandes en stund.

Väl tillbaka i storstan så passade vi på att handla lite och sen tog sambon och jag en liten promenad i centrum där vi fotade lite av Faluns gamla byggnader samtidigt som vi spelade mobilspelet Pokémon Go, sen vände vi skutan hemåt och väl hemma så slog vi oss ner i soffan för att glo på lite film och jobba lite i Photoshop.

Jag har varit ledig idag och jag känner mig piggare från febern, som tur är så är jag ledig i morgon också och då ska vi spela mer Pokémon Go tillsammans med Pontus och hans familj och sen ska jag tvätta. Tack för att du besöker mig. ♥

Sambons nya fotoblogg: Verrisis Fotoblogg


- Zombierna attackerar mig i spelet Days Gone (Playstation 4)



- Fint



- Ett regnigt Falun



- Vi slängde skräp på tippen



- Vi tankade



- Den enda chokladen jag kan äta då jag äter LCHF



- Grädde, hallon och riven choklad till frukost - gott!



- Kristinegymnasiet i Falun är en vacker byggnad



- Kristinegymnasiet med en staty



- Här har ni statyn Snöklockan från 1910 och Tomas Varg i egen hög person



- Vacker byggnad i Falun



- Ytterligare en vacker byggnad i Falun



- Nordea-huset i Falun är också en fin byggnad



- Stora Torget och dess nymålade matta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar