måndag 15 juli 2019

Måndagen den femtonde juli 2019

Halva juli har passerats och det är inte många veckor kvar på den här kalla sommaren, det känns så klart jävligt surt. Men som tur är så har jag en semestervecka på Rhodos i mitten på september och där hoppas jag att det blir snuskigt varmt, jag har bara gått omkring och frysit den här sommaren.


Jag skulle ha jobbat igår söndag och idag, men jag vaknade igår och hade feber. Jag äger ingen febertermometer men sambon sa att min panna höll på att brinna upp, jag tog både Ipren och Alvedon och först på eftermiddagen idag så kände jag mig pigg. Jag älskar mitt jobb och det känns så jävla surt att vara hemma, men jag hade verkligen inte orkat jobba.

På eftermiddagen så följde jag med min flickvän till en av stans hårsalonger där hon klippte sig och färgade håret, sen handlade vi och drog hem igen. Jag är ledig i morgon och på onsdag och då ska jag vila upp mig, förmodligen ska vi åka och slänga skräp på tilpen och tvätta. Tack för att du besöker mig.



- Flickvännen blev av med hår



- Mitt te till vänster och en anonym flickvän till höger



- Selma Lagerlöf trivs i solen



- Falun - Sveriges vackraste sommarstad



-  Blommor



- Hosjön utanför Falun för några dagar sedan



- Kålgården i Falun  för några dagar sedan



- Dimmigt



- Fint



- Svensk sommar när den är som bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar