lördag 13 juli 2019

Lördagen den trettonde juli 2019

Jag och flickvännen har verkligen svårt att bedömma hur mycket tid vi behöver för att göra oss i ordning, vi var bjudna på barnkalas idag och höll på att komma försent - haha! Men vi kom faktiskt i tid till Ninas och Mattias kalas för deras söta son Eddie som fyllde ett år i veckan.

Efter ett mycket trevligt kalas var det dags för mig och min vackra flickvän att åka hem för att laga mat, jag passade på att dammsuga, torka golv och diska lite under tiden som baby lagde mat åt oss. Mätta och belåtna var det bara för mig att dra iväg till jobbet för att jobba natt, sambon dök upp och höll mig sällskap i Scanian och vi rullade fram i natten tillsammans. Jag älskar dig baby! ♥ Tack för att just du besöker mig.


- Söta Eddie fyllde ett år i veckan



- Sötnosen



- Eddies vackra tårta - kalaset spårade inte ur ;)



- Jag fick en körning till Sundborn



- Fint i Sundborn



- Blomma med bokeh-effekt



- Minnessten för människorna som dog av Mattias Flinks kulor



- Gamla tingshuset i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar