fredag 12 juli 2019

Fredagen den tolfte juli 2019

Jag och flickvännen var uppe till tre i natt och vi satt och pratade om allt möjligt, jag älskar att kommunicera med denna kvinna. Vi vaknade tidigt idag och jag känner mig så lycklig när jag får vakna upp bredvid kvinnan som jag älskar, vi steg upp och käkade frukost tillsammans - det är mysigt det.


Vid frukostbordet bestämde vi oss för att jag ska följa med sambon till rockfestivalen Sabaton Open Air i mitten på augusti. Nu gillar inte jag hårdrock så värst mycket och jag ska bara vara med på lördagen då bland annat Sabaton ska uppträda, men det ska bli jäkligt kul eftersom jag aldrig besökt festivalen som funnits i Falun sedan år 2008.

Efter frukosten gjorde vi oss i ordning och for iväg till sambons föräldrar som bor i närheten av hennes lägenhet, hos föräldrarna tvättade vi sambons bil som fått en massa fågelskit på sig nör den stått hemma hos mig. Ni som känner mig vet ju vilken tvätt-nörd jag är och trots att sambons bil är en Volvo så försöker jag hålla den ren, jag gillar inte smutsiga bilar - haha!

Sen for vi hem till vår lägenhet i stan och där spelade vi lite mer Pokémon Go och sen gick jag in på en av stans blomsteraffärer där jag köpte några röda rosor till min flickvän, vi firar att vi varit tillsammans i tre veckor idag. Jag älskar dig baby! 



- Flickvännen älskar Sabaton



- Skitgod saft. 4 av 5 vargar



- Tvättar bort fågelskit



- Bjurs kyrka och min fina flickvän 



- Vi fick komma in



- Fontän



- Blomma



- Fontän i solljus



- Stadsparken i Falun

2 kommentarer: