torsdag 11 juli 2019

Torsdagen den elfte juli 2019

Tidigare i veckan bestämde jag och min pappa oss för att äta lunch tillsammans och idag var det dags för oss att trycka in mat i anletet på stans nyaste restaurang - Trägår”n Bar & Grill. Vi hade en jäkla tur med vädret, det blev riktigt varmt när vi satt där i lugnet. Jag åt grillad kyckling med bearnaisesås och grönsaker och det dracks en massa light-cola, sen drog vi till en matbutik där farsan köpte en massa kexchoklad - haha!

Sen mötte jag upp min vackra flickvän på stan och vi gick bort till bokhandeln för att köpa en present till Ninas son Eddie som fyller ett år, vi är bjudna på kalas på lördag och vi köpte en liten tax i trä som sitter fast i ett snöre.

Sen gick vi omkring på stan en stund för att spela mobilspelet Pokémon Go och väl hemma igen så lagade vi lite mat och på kvällen åkte vi hem till flickvännens lägenhet som ligger en bra bit från stan, vi har bestämt att hennes lägenhet är vår sommarstuga och det är faktiskt skönt att kommma bort en stund.

Sen åkte vi till sambons vänner Maria och Sebastian där vi pratade hela kvällen om allt möjligt, sen for vi hem och kollade på den tecknade filmen Frost och efter det så åkte vi ut för att spela lite Pokémon Go. Tack för att du besöker mig.


- Spelade Days Gone med sambons rosa hoj



- Lunch med pappa



- God mat



- Farsgubben



- Restaurangen vi åt på



- Engelbrektstatyn och Kristinekyrka i Falun



- En kall Cola Zero



- En vacker gata i Falun



- Solen



- Blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar