onsdag 10 juli 2019

Onsdagen den tionde juli 2019

Det är redan onsdag och sommarveckorna går så in i helvete fort, halva juli har snart gått och det tycker jag inte om. Min sambo kände sig lite krasslig idag så jag fick stiga upp och äta frukost ensam, vi har alltid ätit frukost tillsammans och det kändes konstigt att göra det på egen hand - haha!

Efter att ha tryckt in min frukost i plytet så tog jag tag i disken och gjorde rent rent lite i köket innan det var dags att dra iväg till jobbet. Under kvällen dök sambon upp och hon följde med i min Scania, efter att ha jobbat mina timmar så spelade vi lite Pokémon Go.

Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli skönt, i morgon ville min pappa bjuda på lunch och det tackar man inte nej till, vi ska gå till en ny restaurang som bara har öppet på sommaren. Sen ska jag och sambon spela en massa Pokémon Go och vi ska bara njuta av min ledighet, på fredag kan det bli utgång och på lördag är vi bjudna på barnkalas. Tack för att du besöker mig.


- Fint väder i Falun och någon har fått parkeringsböter



- Ett rostigt gammalt vägräcke mot grönska



- Slagghög i Falun



- Lax igen



- En fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar