tisdag 9 juli 2019

Tisdagen den nionde juli 2019

Jag och sambon var uppe sent igår, jag ska jobba natt på lördag och behöver vara vaken fram till morgontimmarna. Vi tog en ordentlig sovmorgon idag och efter att ha ätit frukost gick vi ner på stan för att uträtta några ärenden, jag köpte ett nya arbetsskor och sen handlade vi lite mat. Väl hemma igen så var det bara att hoppa i mina arbetskläder och dra till jobbet, efter att ha jobbsrt klart så åkte sambon och jag runt och spelade Pokémon Go. Tack för att du besöker mig. 


- Carl Larsson-matta på Stora Torget i Falun



- Fint målat



- Blomma



- Blommor



- Snyggt målat



- Fick en Scania-mugg av Nils på jobbet - tack!



- Sambon har målst min motorcykel rosa i spelet Days Gone



- Lax och sallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar