tisdag 23 juli 2019

Tisdagen den tjugotredje juli 2019

Flickvännens mobiltelefon ringde tidigt i morse och lättväckt som jag är flög jag upp ur sängen och undrade vad det var satans oljud, när jag sedan försökte somna om var det totalt hopplöst. Jag steg upp och gick bort till soffan där jag slog ner min feta röv och spelade lite Days Gone samtidigt som jag jobbade lite i Photoshop, jag la till lite text i blogg-bannern.

Min flickväns blogg: Verrisis fotoblogg

Sen var det hög tid att dra iväg till jobbet för att slita ihop mina timmar som chefen gett mig, sambon var med mig under hela arbetspasset vilket var otroligt kul och trevligt så klart och vi kämpade fram till midnatt.

I morgon har jag tagit ledigt från jobbet för då arrangeras det cruising i stan, så räkna med en massa foton på gamla bilar i bloggen i morgon. Vi ska försöka klämma in ett besök på Ikea i Borlänge också, vi måste ha den där byrån nu. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Anders Johansson - Vargen


- Spoelet Days Gone



- Föickvännen har målat min hoj rosa



- Blomma



- Blomma



- Blommor



- Rosor



- Prästkrage



- Blomma



- Blomma



 - Bergsgården



- Båthamnen



- Ekorre



- Dags att jobba igen



- Glas med belysning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar