fredag 9 augusti 2019

Fredagen den nionde augusti 2019

Då var det äntligen fredag och idag hann jag inte göra någonting innan jobbet, jag började jobba redan vid lunchtid idag. Igår när jag kom till jobbet hade en av företagets kunder hört av sig till chefen och gett mig positiv kritik och det är ju alltid kul när kunderna är nöjda, som tack fick jag en stor handduk av chefen.

I morgon åker jag och min sambo till Karlstad är det tänkt, vi ska besöka Mariebergsskogen där det finns en vargstaty. Vi ska också besöka centrum och eventuellt hälsa på en kompis till min sambo, jag har längtat hela veckan på att få åka iväg med min underbara flickvän. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun i mulet väder



- Hamburgare, smörstekta championer med sallad till lunch



- Vacker väggmålning i Edsbyn



- Så himla fint målad



- På väg hem - äntligen helg



- Fick GTA-dollar av Rockstar Games

2 kommentarer:

  1. Mariebergsskogen har jag besökt ett par gånger.
    Roligt att gå omkring och ser de djur som finns
    där, och allt det andra runtomkring. Har en av mina
    söner boende där med sin familj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här var mitt första besök :)
      Jag gillade Karlstad och förstår att din son finns där :)

      Radera