fredag 30 augusti 2019

Fredagen den trettionde augusti 2019

Precis som alla andra dagar den här veckan, förutom i måndags, så drog jag ut och gick en mil. Vädret har verkligen varit underbart den här veckan och jag är glad att jag har hunnit gå så mycket som jag gjort, jag ska försöka gå sex mil totalt.

Väl hemma igen så drog jag och flickvännen ner på stan för att handla på Apoteket och sen bjöd hon mig på en fika på Espresso House, vi firar tio veckor tillsammans idag och jag är så himla lycklig. 

Sen drog vi hem och under tiden som älsklingen gjorde en paj så tog jag rn gubbvila och sen stack vi till jobbet och jobbade natt i min Scania. I morgon åker vi till Jämtland, mer om det då. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Höstmarknad i Falun



- Svinig karusell



- Kläder på marknaden



- Falun - sommarstaden i mitt hjärta



- Chevrolet Bel Air från 1955



- Pridebänk



- Snygg, jag vill också köra 25 meters :(



- Apoteket en fredag



- Tio veckor tillsammans - tack för fikat älskling <3



- Dags att jobba - till klockan 03:15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar