torsdag 15 augusti 2019

Hej då sommaren

Sommaren 2019 är slut, den är borta och jag känner redan stor sorg och saknad. Trots kyla och regn så har det varit en okej sommar, jag har lärt mig  att även njuta av dåliga somrar eftersom jag inte längre har några förväntningar på svensk sommar längre. Jag tror det beror på att jag alltid jobbar på sommaren, då spelar det liksom ingen roll vad det blir för väder. Naturen håller  på att packa ihop sommaren för i år, blommor vissnar och grönskan bleknar. Tack för allt sommaren 2019, jag kommer att sakna dig.


















2 kommentarer:

  1. Bild fyra är min favoritblomma. Mina morföräldrar hade en lång rabatt
    full av dessa blommor som heter "Flox" i olika färger. Gillar dina
    blombilder med regndroppar på. Ja nu sjunger sommaren lite på näst
    sista versen. September kan också bli riktigt fin.

    Mina målningar är på vitt papper, mitt köksbord är vitt där jag fotade
    av bilderna, ibland blir det vita lite annan färgton, och annat som slår
    in och blir lite annorlunda färg, i förhållande till vad det var från början.

    Vinkelevink! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är fina. Älskar att fota blommor :)
      Hoppas också på en fin september :)
      Vinkevink!

      Radera