onsdag 14 augusti 2019

Onsdagen den fjortonde augusti 2019

Jag drog ut tidigt för att gå en långpromenad idag, det blev totalt 10 kilometer innan jag blev klar. Väl hemma kollade jag och flickvännen på några avsnitt av tv-serien Ghost Whisperer och sen var det bara för mig att dra iväg till jobbet, efter att jag jobbat klart så åkte jag och flickvännen till Lugnet och till rockfestivalen Sabaton Open Air som startade idag, här lyssnade vi på bandet Grailknights och sen for vi hem. Tack för att du besöker tomasvarg.se ♥

Mer om Sabaton Open Air: Sabaton Open Air 2019


- Snö - fy fan



- Faluns röda stugor



- En massa rönnbär



- Änder



- Häftig bil



- Lupiner



- Falun i regn



- Tråkigt väder



- Kotte



- Jobb och slit



- Sabaton Open Air öppnade idag



- Programmet



- Alla band som spelar på fredag



- Alla band som spelar på lördag - Sabaton är näst sist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar