tisdag 13 augusti 2019

Tisdagen den trettonde augusti 2019

I morgon drar rockfestivalen Sabaton Open Air igång, min flickvän, som älskar hårdrock, har lyckats övertala mig om att besöka Sabaton Open Air som håller till på Lugnet i Falun varje år. Idag drog vi iväg till flickvännens lägenhet för att hämta lite prylar som hon behöver under dom fyra dagar som rockfestivalen pågår. Sen hälsade vi på flickvännens mamma en stund innan vi for hemöver och jag drog iväg till jobbet.

I morgon kväll så ska vi besöka Sabaton Open Air, ett band som heter Grailknights spelar klockan 23:45 och dom ska vara bra enligt min söta flickvän. Jag är ju, som bekant, inte världens största fan av hårdrock, men det ska faktiskt bli jäkligt kul att besöka festivalen och se konserten. Jag kommer filma allt och lägga upp på min Youtube-kanal, prenumerera gärna på den. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Handlade och pantade burkar



- Ett besök hos svärmor



- Svärmors vackra tomte



- Hjärtformad sten



- Kamouflage-ambulans



- Häst



- Sabaton Open Air startar i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar