onsdag 28 augusti 2019

Onsdagen den tjugoåttonde augusti 2019

Det verkar som om sommaren är tillbaka, temperaturen orkar ända upp till 25 grader och det är ju imponerande för att vara i slutet på augusti. Jag älskar ju värmen och idag drog jag ut på en långpromenad, jag gick en mil och det var jäkligt skönt. Väl hemma igen jobbade jag lite i Photoshop för att fixa lite med blogg-bannern, jag laddade ner lite nya teckensnitt förra veckan och jag älskar ju att pyssla med mina banners.

Sen drog jag och flickvännen Verrisis ner på stan för att ta en fika med Veronika, vi pratade mest om hårdrock. Under kvällen tog jag och flickvännen en promenad i värmen. I morgon är det dags att jobba igen efter två dagars ledigt, jag har haft tur att få vara ledig i värmen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ny Toy Story



- Gammalt hus



- Klotter



- Ge mig värme



- Rudolf, är det du?



- Del av en gammal byggnad vid Falu Lasarett



- Faluån



- Grymt väder



- Solros med fjärill



- Skogen



- Vacker dag



- Ros



- Statyn Snöklockan



- Blomma



- Kålgården



- Kristine kyrka

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder rakt igenom. Jag minns när första spadtaget
    togs på nya kvinnokliniken - Falun och, när den byggnaden
    stod färdig. Så mycket-länge for jag fram-åter mellan
    bostad och sjukhus.

    Del av en gammal byggnad, den har jag nog missat.
    Känner inte igen den delen. Sista bilden är en riktig
    fullträff.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla.
      Ja dom har bevarat en gammal byggnad :)
      Tack! :)

      Radera