måndag 19 augusti 2019

Skaffa barn ♥

#bebis #barn #familj #lycka #meningenmedlivet

Jag har aldrig varit intresserad av att skaffa barn - aldrig! Innan jag träffade min nuvarande flickvän Verrisis så var jag bestämd på den punkten, jag skulle aldrig skaffa barn. Om jag får ransaka mig själv så har det förmodligen berott på att jag är för egenkär, jag älskar mig själv och det gör jag fortfarande, man måste ju älska sig själv innan man kan älska någon annan.

Innan jag träffade min flickvän så funderade jag mycket på om jag hade fattat rätt beslut, jag började känna mig ledsen över att inte kunna dela av mig av mina kunskaper, att inte få lära ett barn allt jag kan. När jag och Verrisis började dejta så gjorde hon klart för mig att hon ville ha barn, vilket kändes så jäkla naturligt när hon sa det.

Idag har vi varit tillsammans i över åtta veckor och jag älskar flickvännen mer än något annat och tanken på att skaffa barn tillsammans med henne känns bara starkare och starkare. Jag drömmer om att få se henne med en gravidmage och nästa år vid den här tiden hoppas jag att jag kan känna vårt första barn sparka i flickvännens mage.

Jag var åtta år gammal när min biologiska pappa stack, lämnade morsan och sina fem barn. Min styvfar Jompa var en alkoholist och gillade att slå ”sina” barn, må du brinna i helvetet Jompa! Men tack vare alla kassa manliga förebilder så vet jag hur man inte ska vara som pappa, jag vet att jag kommer bli en fantastisk pappa.

Jag älskar dig Verrisis


2 kommentarer:

  1. Med all den kärlek du har inom dig så vet jag att du kommer bli världens bästa pappa ❤ Jag älskar dig oändligt mycket ❤ Min största kärlek i livet ❤

    SvaraRadera