tisdag 20 augusti 2019

Tisdagen den tjugonde augusti 2019

Natten mellan söndag och måndag drömde jag en mardröm som var så hemsk att jag vaknade och började gråta, jag har nog aldrig kännt mig så rädd i hela mitt liv. Jag drömde att jag var på jobbet och jag hade precis berättat för mina kollegor att jag skulle bli pappa, då ringer svärfar. Han är helt otröstlig och han berättar att flickvännen mött ett rattfyllo och omkomit, flickvännen och fostret är borta.

Jag har sedan dess mått skit, magen har krånglat och jag har inte någon aptit. Idag vaknade jag och trodde att jag hade försovit mig, flickvännen undrade vad jag höll på med när jag skulle gå till jobbet två timmar före innan jag började jobbet, jag ställde mig och diskade istället. Haha! Jag är ledig både torsdag och fredag den här veckan, jag har inga planer alls. Vi får se vad vi hittar på. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Åtta veckor tillsammans med min fina flickvän



- Ytterligare ett gym öppnade i Falun



- Solros



Vad fan är det för fel på folk



- Falun by night



- Blomma



- Blomma



- Blomma

2 kommentarer:

  1. Fy vilken vidrig dröm. Ofta har jag undrat hur hjärnan fungerar
    när vi sover, eftersom den kan ställa till en dröm på det viset.

    Det är så mycket fel på människor att de aldrig skulle få gå
    lösa. Människors beteende blir alltmer vansinnigt.

    Vackra blombilder. Fortfrande kan man få förmånen att fotografera
    de blommor som ännu glädjer där de står och blommar.

    Vinkelevink!

    //Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var hemsk :(

      Mycket sjukt händer i Falun just nu :(

      Tack snälla :)
      VINKEVINK!

      Radera