onsdag 21 augusti 2019

Onsdagen den tjugoförsta augusti 2019

Det är onsdag och lill-lördag, det hade varit mitten på arbetsveckan för mig också om det inte vore för att jag ska jobba hela helgen. Men jag trivs med mitt jobb och då har jag snart jobbat med det i 17 år, förutom lastbilskörkort så har jag även bussbehörighet och idag skickade jag ett mail till hårdrocksgruppen Sabaton och frågade om dom behövde en förare till deras turnébuss - haha!

Jag och och min flickvän Verrisis planerar att dra till Hällesjö i Jämtland den 31 augusti, här finns en liten cowboy-stad och varje år annordnas en show där cowboys och native-amerikaner skjuter och slåss. Svärfar ska också med och det ska bli väldigt kul att få uppleva det här, flickvännen har också en väldigt fin vän i Hällesjö som vi ska hälsa på. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Skateparken i Falun



- Blomma



- Blomma



- Falu Koppargruva



- Gruvmuseet



- Gruvarbetare



- En fin dag



- Blomma



- Blommor

1 kommentar: