torsdag 22 augusti 2019

Torsdagen den tjugoandra augusti 2019

Jag vaknade på tok för tidigt idag och det gick inte att somna om, min söta flickvän sov som en stock så jag passade på att gå en promenad på en mil. Det var riktigt skönt ute och jag ska försöka gå oftare innan vintern, jag älskar att verkligen att promenera och jag kommer sakna det. Just nu funderar jag på om jag ska börja simma under vintern, jag vill liksom fortsätta motionera.

Efter min promenad så gick jag iväg till min pappa som sitter i rullstol, han bröt lårbenshalsen i november förra året och har blivit dålig på att gå. Jag tjatar på honom så ofta jag kan att han ska röra på sig, han borde veta bättre eftersom att han sprungit mer än tjugofem maraton i sitt liv. Väl hemma igen så åkte jag och flickvännen till Kupolen i Borlänge och shoppade lite på H&M. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun



- Rönnbär



- Kolgården



- Faluån



- Hoppsan



- Farsan



- Jag och flickvännen firar nio veckor tillsammans



- Snygg

2 kommentarer:

  1. Bryta lårbenshalsen är onekligen ett gissel. Jag som jobbat inom vården
    såg ofta hur de blev sittandes, rädda att de inte skulle kunna stå upp
    igen,utan att falla omkull.

    //Erika

    Att röra på sig oavsett på vilket sätt är aldrig fel. Själv har jag
    ett gåband som jag går en halvtimme om dagen på. Jag känner själv
    min begränsning, går inte mer än vad jag anser känns bra.

    Synd att han blir sittande på det viset, skulle var någon som
    varje dag hjälpte honom att börja lite i taget röra på sig.

    SvaraRadera