söndag 11 augusti 2019

Söndagen den elfte augusti 2019

I början på sommaren så var jag ute och gick en mil om dagen, sen blev det bara dåligt väder ett tag så jag slutade med mina promenader. Men idag vaknade jag tidigt och efter en stunds fundering så gick jag ut och gick en mil och jag hann precis gå klart innan det började regna, där hade jag en jäkla tur. Sen mötte jag upp sambon på stan och vi gick bort till min pappa för att hälsa på honom en stund, väl hemma igen bakade vi pizza till middag. Tack för att du besöker tomasvarg.se ♥ 


- Utbränd bil



- Sjön Varpan



- Napp-trädet i Falun



- ”Krokodilen” av konstnären Jörg Jeschke



- Maja på Gettorget i Falun



- Falun - sommarstaden i mitt hjärta



- Ford Mustang är lätt den vackraste muskelbilen



- Statyn ”Snöklockan”



- Tog en fika med älsklingen



- Mysig fika med älsklingen



- Hemlagad pizza med ostbotten



- Gott

2 kommentarer:

  1. Den Pizzan ser god ut. Bilbränder är något vi kommer
    att få acceptera så länge de styrande sover sin
    törnrosasömn, precis som med allt annat som sker i
    samhället. Bild 2 och 6 är så fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den blev faktiskt god :)
      Ja fy farao vad våra politiker har förstört :(
      Vinkevink!

      Radera