torsdag 1 augusti 2019

Torsdagen den första augusti 2019

Det känns sjukt att skriva dagens datum, augusti är här vare sig jag vill det eller inte. Det blir fort mörkt och kallt på kvällarna nu och jag kör redan med full värme i min Scania, jag fryser jämt och det suger. Men tack vare min flickvän och att jag är så jäkla lycklig så tänkter jag positivt inför vintern, vilket aldrig tidigare har inträffat.

I morgon ska jag och flickvännen besöka min piercare Lasse, flickvännen har en gammal peircing som inte riktigt vill läka och Lasse ska försöka hjälpa henne. Sen tänkte vi gå ut och äta lunch tillsammans innan jag drar iväg och jobbar natt, på lördag har vi planerat att göra en ordentlig roadtrip - till Värmland. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fint väder idag



- Ojämt datum igår och idag, så får många böter



- Lax till middag 



- Gott med lax och sallad



- Fint väder



- Jobb och slit



- Snygg bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar