fredag 27 september 2019

Fredagen den tjugosjunde september 2019

Jag började dagen med att ta en promenad bort till min far som behövde min hjälp med att göra ett bankärende, väl hemma igen så åkte jag och sambon ner på stan för att spela mobilspelet Pokémon Go. Sedan for vi iväg och handlade lite nödvändigt på Rusta där man redan börjat med julsaker, sen handlade vi ännu mer nödvändigt på Ica Maxi.

Väl tillbaka i hemmets lugna vrå så slog vi oss ner i soffan för att glo på Laxton Ghost Sweden på Youtube och sen var det bara för mig att dra iväg till jobbet för att jobba natt. Det var jäkligt lugnt på jobbet så jag for bort till Falu Koppargruva för att fota lite, jag är grymt nöjd med kameran i min Iphone 11 Pro Max. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Farsan



- Pinsamma Greta



- Höstlöv och kyrka



- Min drömbil - Nissan GT-R



- Höstlöv



- Julsaker och annat på Rusta



- Falun



- Vacker byggnad



- Hosjö kyrka



- En tall i natten



- Byggnad vid gruvan



- Mörklig byggnad vid gruvan



- Byggnad vid gruvan



- Portal vid gruvan

1 kommentar:

  1. Från allra första början kunde jag tycka det var
    rätt och riktigt det Greta framförde med sina ord,
    hon och andra i hennes generation ska dock leva i detta
    land men, numera är allt endast överdrivet och höjd till
    skyarna.

    Fina nattfoton. Roligt att du är nöjd med den nya MB.

    Erika
    Vinkelevink!

    SvaraRadera