måndag 2 september 2019

Måndagen den andra september 2019

September är här och för mig är det en jävligt tråkigt månad, ett bevis på att sommaren verkligen är slut. Men det finns en sak i september som jag ser fram emot varje år, då presenterar mobiltelefontillverkaren Apple sina nya modeller av iPhone. I år är eventet den 10 september och dom nya iPhone-mobilerna ska tydligen dyka upp tio dagar senare, jag ska beställa en iPhone 11 Pro Max och det ska bli väldigt kul med ny mobil - jag byter nämligen en gång per år.

Idag fick jag vara ledig från jobbet och jag drog ut och gick en promenad på en mil, vädret var kanon idag och det är så jäkla skönt att kunna gå ut i jeans och t-shirt. Efter promenaden mötte jag upp flickvännen på stan och vi spelade mobilspelet Pokémon Go en stund innan det var dags att gå hem och tvätta. Under tiden som maskinerna jobbade med vår tvätt kollade vi på några avsnitt av Laxtons spökjagarkanal på tuben. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Gamla brandstationen i Falun



- Falun



- Falurött



- Hösten är här :(



- Vackert väder



- Jag gick inte raka spåret



- Doften av nylagd asfalt



- Kyrka



- Vatten



- Creepy stol tyckte flickvännen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar