söndag 22 september 2019

Söndagen den tjugoandra september 2019

Jag minns inte när jag tog en långpromenad sist, men idag drog jag ut i kylan för att gå knata och jag spelade mobilspelet Pokémon Go samtidigt, tidigare i veckan släpptes generation fem i Pokémon Go och det gjorde spelet lite roligt igen.

Väl hemma igen slet jag med tvättstugan och under tiden som tvättmaskinerna äcklades åt våra kläder så gick jag och flickvännen ut på stan för att spela mer Pokémon Go och kolla lite i klädbutiken Hennes & Mauritz. Resten av kvällen kollade vi på Laxton Ghost Sweden på Youtube samtidigt som vi spelade Skip-Bo. Tack för att du besöker tomasvarg.se 

Besök min flickväns blogg: Verrisis Fotoblogg



- Tog ett vidvinkelfoto av Stora Torget



- I det här tio kvadratmeter stora huset bodde man i förr



- Häst



- Slott



- Jag testar kameran i min Iphone 11 Pro Max



- Jag är nöjd med kameran i Iphone 11 Pro Max



- Höst i Falun



- Kristine kyrka



- Trasig blomma



- Grönt i Falun



- Rönnbär



- Gul blomma



- Kebabsallad



- Vi spelade Skip-Bo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar