måndag 23 september 2019

Teliabutiken i Falun

För två år sedan klantade sig Teliabutiken i Falun ordentligt, jag hade bokat en Iphone 8 plus och jag hade fått ett sms ett par dagar innan release att jag kunde komma till butiken i Falun och hämta ut min bokade mobiltelefon. Döm om min förvåning när jag skulle hämta ut den, min nya Iphone var som bortblåst i deras system, det var bara att, fly förbannad, knata hem igen.

Sedan dess har den här sura farbrorn förklarat krig mot Telia, trots detta gav jag dom en ny chans ifjol och i år och dom har skött sig. Idag fick jag en kommentar här på bloggen från Telia och det var ju otroligt kul, så jag lägger ner stridsyxan och sluter fred med Telia i Falun. Peace and Love.

Fråga 1: Är den bra?
Absolut är den bra, älskar den redan.

Fråga 2: Vad är bäst med den?
Batteriet är bäst, det håller enligt Apple fem timmar längre än min gamla Iphone Xs Max. Sen älskar jag kameran och A13-chippet som gör telefonen snabb som skabb.

Fråga 3: Gick köpet smidigt hos Telia?
Absolut, det tycker jag. Allt från bokningen till att hämta ut den, ni skötte er utmärkt i år. Tack för bra service!

PS. Haha. Visst är Mustangen grym :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar