tisdag 10 september 2019

Tisdagen den tionde september 2019

Jag och flickvännen kom hem vid sextiden i morse efter att ha jobbat och varit ute på äventyr av en tråkig anledning, det innebar att jag inte hann gå en långpromenad innan jobbet idag. På jobbet satt jag som på nålar fram till klockan 19:00 då Apples event drog igång och här presenterades tre stycken modeller av Iphone 11, på fredag kan vi svenskar boka dom nya mobilerna och då ska jag boka en Iphone 11 Pro Max

Jag är nöjd med eventet eftersom jag kommer få fem timmar längre batteritid, bättre kamera, snabbare processorer och snabbare batteriladdning. Under kvällen dök flickvännen upp på jobbet och vi tog en promenad hem samtidigt som vi spelade mobilspelet Pokémon Go och fotade lite. Tack för att du besöker tomasvarg.se
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar