fredag 4 oktober 2019

Diner 45 i Rättvik

Jag besökte höstmarknaden i Rättvik i dag och då passade jag på att besöka snabbmatsrestaurangen Diner 45, lokalen är snyggt inredd och ser ut som restaurangerna gjorde på 50-talet i USA. Jag beställde 45 Mean & Lean Burger, vilket är en hamburgare med enbart sallad och dressing samt en stor och liten läsk.

Allt gick på 200 kronor vilket jag tycker är dyrt, hamburgaren var snustorr och det var jag inte ensam om att tycka, det var med andra ord inte värt pengarna. Men oj vad jag älskade inredningen, jag skulle kunna sitta i timmar och bara titta på allt. Betyg: 2 av 5 vargar.

Hemsida: diner45.se | Se min film: Diner 45

- Diner 45 i Rättvik



- Menyn



- Torrt kött och dyrt



- Jag har åkt hela Route 66



- Så vackert



- Route 66 är den bästa resa jag gjort



- Otroligt vackert



- Älskade Route 66



- Vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar