lördag 5 oktober 2019

Lördagen den femte oktober 2019

Jag och flickvännen tog en ordentlig sovmorgon idag och efter att ha ätit frukost tillsammans gav vi oss ut på stan för att handla handkräm, den här förbannade kulan river i huden likt ett grovt sandpapper och jag hatar Sverige i sex månader från och med nu. När vi ändå befann oss på stan så anslöt vi oss till ett gäng som spelade mobilspelet Pokémon Go, vi raidade två gånger. Väl hemma så slängde jag i mig en sen lunch och sen stack jag till jobbet för att jobba natt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vi spelade sällskapsspelet Skip-Bo



- Rådhuset i Falun



- Lampa



- Apotek



- Det står Falun



- Kallt i Falun



- Tagga ner



- Löv



- Fruktansvärt god



- En av världens fulaste bilar - Audi R8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar