onsdag 9 oktober 2019

Onsdagen den nionde oktober 2019

Vi vaknade sent idag igen och efter frukost så spelade jag lite Red Dead Redemption 2: online, sen for vi iväg och handlade lite. Väl hemma igen så sprang jag upp och ner i tvättstugan, under tiden som tvättmaskinerna jobbade på vår smutstvätt kollade vi på tv-serien The Walking Dead. Vi har verkligen fastnat för The Walking Dead och vi är redan framme vid säsong 3, roligare än så här blev det inte idag. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- ÖoB är en märklig förkortning av Överskottsbolaget



- Tomtar på loftet



- Tvättmaskiner



- Höstträd by night



- Höstlöv



- Stenskulptur



- Mörkt på kvällarna nu



- Hosjökyrkan by night

1 kommentar:

  1. Fina bilder. Tvättmaskinerna sa jag högt för mig själv, åhh vad jag älskar dessa maskiner.
    Neeeej, det var ironi och stort skämt, en gång sprang jag uppochner i en källare, fy och blää
    och börja med sådant igen. :(

    Erika

    SvaraRadera