tisdag 8 oktober 2019

Tisdagen den åttonde oktober 2019

Vi tog en ordentlig sovmorgon idag, jag och sambon. Vi steg upp och åt frukost samtidigt som vi spelade sällskapsspelet Skip-Bo. Sen drog jag ner på stan för att hälsa på min far, vi pratade en stund och kollade på tv. Efter det så mötte jag upp flickvännen för att spela mobilspelet Pokémon Go, vi mötte några andra spelare så vi körde några raider tillsammans.

Igår började vi kolla på tv-serien Walking Dead, jag har aldrig sett den förut. Under kvällen fortsatte vi att plöja en massa avsnitt samtidigt som vi spelade Skip-Bo igen, det blev en lugn kväll. I morgon är jag också ledig från jobbet och då ska man tvätta, vilket glamoröst liv man lever - haha! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Sällskapsspelet Skip-Bo



- Sol



- Parkeringsplats för elbilar



- Farsgubben



- Eld och lågor



- Stora Torget



- Inte god



- Mosaik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar