fredag 20 december 2019

Fredagen den tjugonde december 2019

Då var det fredag igen och dagarna bara rusar iväg, nästa vecka är det julafton - sjukt. Det första jag gjorde idag var att ändra min blogg-banner, nu finns det en liten julhälsning och en ny font. Sen spelade jag lite GTA Online samt Red Dead Online och efter det så var det bara att hasa sig iväg till jobbet för att jobba natt.

I helgen är jag ledig och det är jäkligt skönt, i morgon lördag ska jag tvätta och sen tar jag bussen ut till flickvännen och vi ska klä granen och spela Skip-Bo. Söndagen blir en lugn sådan, vi har inga planer alls. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Snö i Red Dead Online



- Julgransförsäljning
 


- Tomtar på loftet



- Ljus i dimman



- Dimmigt i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar