lördag 21 december 2019

Lördagen den tjugoförsta december 2019

Ledig från jobbet innebär att man jobbar åt sig själv i stället, jag slet i flera  timmar i tvättstugan idag. Under tiden som tvättmaskinerna jobbade med min smutstvätt så spelade jag lite GTA Online tillsammans med Markus, sen drog jag iväg till en pizzeria för att tugga på en kebabsallad.

Sen dök flickvännen upp och vi handlade och sen åkte vi till Österå för att fota ett hus med massor av juldekoration, det fanns massor med lampor och elräkningen lär vara ganska hög. Väl hemma så fick jag ett fint namnsdagskort av flickvännen och sen spelade vi sällskapsspelet Skip-Bo. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min vackra Testarossa i GTA Online



- Kebabsallad



- Österå



- Fint



- Lysande



- Grycksbo



- Bjursås



- Tack för namnsdagskortet älskling

1 kommentar: