lördag 14 december 2019

Lördagen den fjortonde december 2019

Jag vaknade av att mobillarmet började tjuta och gnälla, efter att ha samlat ihop min smutstvätt var det bara att springa ner till tvättstugan med skiten. Under tiden som maskinerna tuggade på min tvätt så mötte jag upp min bästa vän Pontus, vi slank in på en pizzeria där vi åt lunch. Sen spelade vi mobilspelet Pokémon Go, vi körde några raider tillsammans med hans familj.

På eftermiddagen hämtade min vän och kollega Nina upp mig och vi åkte till Borlänge för att äta julbord på restaurang Officerssalongen som ligger i närheten av Dala Airport, jag lassade på köttbullar, sill och rostbiff. Maten var riktigt god och sällskapet var riktigt trevligt. På kvällen hoppade jag på buss 350 för att åka till min flickvän, vi spelade sällskapet Skip-Bo. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tvättar som vanligt



- Kebabsallad tillsammans med min bästa vän Pontus



- Rosa bil - gulligt



- Första avsnittet av säsong 4 av The Grand Tour släpptes igår



- Restaurang Officerssalongen



- Tack till min underbara chef för julbord



- Julgran



- Lykta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar