måndag 2 december 2019

Måndagen den andra december 2019

Efter en fantastisk helg, i lördags umgicks jag med min bästa vän Pontus och i söndags besökte jag och flickvännen den mysiga hästcruisingen, så är det nu dags att jobba igen. Jag vaknade vid lunch för att sedan snooza bort två timmar, trött som en pudel var det bara att stiga upp och dra iväg till jobbet i kylan.

Hästcruising: 2019 2018

Det blev långkalsongs-premiär idag och dom satt inte i vägen, termometern visade fyra vidriga minusgrader. Som tur är så ska det bli varmare i morgon, jag längtar. Under eftermiddagen dök det upp vackra pärlemomoln upp på himlen, jag missade att fota dom eftersom jag jobbade - typiskt. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Pärlemomoln från 2017: Länk


- Mycket snö i skogen



- Kallt i Falun



- Red Bull



- Denna vackra pokémon fick jag av Pontus



- Pressbyrån i Falun har julpyntat



- Fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar