söndag 1 december 2019

Söndagen den första december 2019 ( Första advent)

Då var det söndag och vecka 48 är snart slut, märkligt nog finns det en låt med Bob Hund där man sjunger att helgen vecka 48 snart är slut. Jag och flickvännen sov länge idag, efter lite frukost drog vi in till Falun för att fota årets upplaga av häst-cruisingen som anordnas för andra året i rad.


Arrangören bakom häst-cruisingen, Bosse Hårdén, hörde av sig tidigare i veckan och frågade om jag ville fota hästarna åt honom. Jag tackade ja och idag fick jag och flickvännen åka på flaket på Bosses bil som åkte först i häst-cruisingen. Det var en hel del människor på plats och det blev en hel del foton. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vacker solnedgång



- Häst-cruising



- Massa folk



- Hästar och tomtar



- Min favorit-häst från förra året var med i år igen



- Fin häst



- Vacker häst



- Kallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar