lördag 30 november 2019

Lördagen den trettionde november 2019

Jag och min bästa vän, Pontus, drog iväg till Max hamburgerrestaurang för att trycka i oss en Crunchy Nacho-burgare som är så himla god. Mätta och belåtna drog vi ut och spelade Pokémon Go en stund, kalla vindar gjorde att vi sökte skydd i en av stans gallerior. Här passade vi på att fika och vi pratade om gamla minnen, jag hoppas att vi kommer kunna ses snart igen. 

Väl hemma igen så packade jag ner en massa smutstvätt och sprang ner till tvättstugan, under tiden som maskinerna äcklades av min tvätt så slappade jag på soffan. När tvätten var klar tog jag bussen ut till min flickvän, vi drack te och spelade Skip-Bo. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Man kör ånglok hela helgen



- Dom här är så söta



- Snömössa


- Solen lyste hela dagen



- Tvättar



- Jag åker buss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar