fredag 31 januari 2020

Fredagen den trettioförsta januari 2020

Årets sista januaridag är här och årets januari bjöd på underbara plusgrader, jag har aldrig varit med om en varmare januari någonsin och ingen är väl gladare åt det än vad jag är. Ett sms från Polisen dök upp på min mobiltelefon idag, efter några nervösa sekunder så insåg jag att det rörde sig om att mitt pass var klart. Jag hann inte hämta det idag så jag får försöka hämta det innan jobbet nästa vecka i stället, som tur är så behöver jag inte åka till Borlänge för att hämta det. 

Jag slet som ett djur med tvättstugan idag och under tiden som dom stackars tvättmaskinerna tuggade på min äckliga tvätt så drog jag ner på stan för att köpa en tavelram som jag ska sätta in en spel-affisch i är det tänkt. Sen spelade jag GTA Online tillsammans med Markus, nu har jag spelat GTA Online i exakt 3000 timmar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tvättar



- 125 dagars spelande eller 3000 timmar i GTA Online



- Ljusslingorna hänger kvar



- Icas värdelösa bonussystem börjar i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar