lördag 1 februari 2020

Lördagen den första februari 2020

Det är den första februari och det känns sjukt underbart att vi nu slipper januari, för det är en månad som jag verkligen avskyr! Flickvännen kom och hämtade mig och vi for till Borlänge för att shoppa lite, vi stannade till vid Kupolen och sen drog vi till en mataffär som heter Min Matbutik och där handlade vi innan vi for till Bjursås.

Dagens nyhet: Extremt mild januari − flera rekord slagna

Vi spelade vi mobilspelet Pokémon Go en stund innan vi åkte hem för att spela Skip-Bo och kolla på den totalt värdelösa Melodifestivalen, fy farao vilka kassa artister och värdelösa låtar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ny tavelram till min spel-affisch



- Sex härliga plusgrader idag



- Ett besök på Kupolen



- Min Mat-butik



- Vi tände ett ljus för Dan idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar