söndag 2 februari 2020

Söndagen den andra februari 2020

Dagens datum, 20200202, kan läsas både framlänges som baklänges och det är också min sista semesterdag. Min tre veckor långa semester är slut och nu ska jag jobba i sju månader innan jag får någon semester, men det har varit tre bra veckor så jag är nöjd. Jag har umgåtts med min fina flickvän, jag har tillbringat lite tid med min bästa vän Pontus och jag har spelat GTA Online tillsammans med Adam och Markus.

Att jag ska jobba under hela sommaren är jag van med, jag tror jag är inne på min åttonde jobbsommar på raken. Jag älskar att jobba på sommaren då det är mindre stress och man är betydligt mycket piggare då, sen har jag en grym resa i september att se fram emot. Den första september åker jag till Chicago, sen ska vi köra 400 mil ner till Los Angeles. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tacos till middag



- Bjursås vackra kyrka



- Bjursås kyrkogård i solnedgång



- Längtar till jag kan gå ut och gå dagligen igen



- Flickvännens faster fyllde år idag - här är hennes hund



- Säger hej då till flickvännen :(



- Åker buss hem till Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar